niedziela, 18 listopada 2012

Kurczak & Dynia


Dynię wykorzystałam w tym roku na wiele sposobów. Mimo, że nie pisałam od dawna, nie znaczy, że nie gotowałam... Czas nadrobić zaległości ;-) Bardzo mi miło, że do mnie zaglądacie. Widzę, że kilka przepisów szczególnie przypadło Wam do gustu. Dziś kolejna propozycja na ekspresowe danie - ja bardzo je ostatnio lubię, mam nadzieję, że i Wam zasmakuje.



Składniki:
  • 1 średnia cebula
  • ok, 1/4 dyni
  • 1 pierś kurczaka
  • sos sojowy
  • imbir
  • pieprz cytrynowy
Przygotowanie:

Kurczaka pokroić w kostkę, zamarynować w sosie sojowym i oprószyć imbirem i pieprzem cytrynowym. Odstawić na kilkanaście minut. W tym czasie pokroić cebulę w piórka i dynię w prostokąty.
Na  dużej teflonowej patelni rozgrzać olej, zeszklić cebulę, następnie dodać kurczaka, a na końcu dynię. Zmniejszyć ogień i dusić pod przykryciem ok 20 min. Marynata sojowa, imbir suszony oraz świeży i pieprz cytrynowy sprawiają, że dynia nie jest tak mdła. Podawać z ryżem lub makaronem sojowym. Osoby na diecie mogą zjeść danie bez dodatków węglowodanowych lub z surówką ze świeżych warzyw. Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...