niedziela, 1 lipca 2012

Limoniada - Mojito Virgin/ i Mojito



Jak się chłodzicie w tak upalne dni  i wieczory jak dziś? Ja się chłodzę tak: w dzień Mojito Virgin, wieczorem już nie Virgin z duuuużą ilością lodu i oczywiście jasnym rumem.



Składniki - wersja za dnia:
  • 1 cytryna
  • 1 limonka
  • cukier trzcinowy
  • kilka listków świeżej mięty
  • kostki lodu lub kruszony lód

Cytrynę i limonkę dokładnie myjemy i kroimy na ćwiartki, a następnie przekroimy je na pół. Wkładamy na dno dzbanka posypujemy 2 łyżkami cukru trzcinowego i kilkoma listkami świeżej mięty i wyciskami sok specjalnym tłuczkiem do mojito. Dolewamy wodę i kruszony lód lub kostki lodu. Mieszamy i polewamy :-) 

A wieczorową porą ... .:
  • 1/2 limonki pokrojonej w cząstki
  • łyżeczka cukru trzcinowego (lub więcej do smaku)
  • ok 5 listków mięty 
  • wrzucamy dna dno szklanki i wyciskamy sok
  • dodajemy kruszony lód lub kilka kostek lodu
  • dodajemy 1 porcję jasnego rumu
  • uzupełniamy wodą gazowaną lub Sprite'em
Miłego wieczoru!!! Niech żyje Hiszpania!!! 4:0 obroniła tytuł Mistrza Europy!  Adios Euro 2012! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...